Littegranne overlast… Tenkte jeg skulle sende et bilde fra min nye arbeidsplass. Det skal nevnes at det var siste dag før fellesferien kl. fem på fire, og sjåføren hadde pannkaka til middag den dagen. -Jan Jan2006-07-22T05:00:11+02:0022.07.2006|Svada|0 Kommentarer Relaterte innlegg Godt spørsmål 02.12.2025 | 0 Kommentarer Slett håndverk 01.12.2025 | 0 Kommentarer Da vet vi det 14.11.2025 | 0 Kommentarer Sant nok 13.11.2025 | 0 Kommentarer Avslørende spørsmål 13.11.2025 | 0 Kommentarer Noe upraktisk 22.10.2025 | 0 Kommentarer Jack får det til å se bra ut 13.10.2025 | 0 Kommentarer Kjent fenomen 13.10.2025 | 0 Kommentarer 80-tallet altså 30.09.2025 | 0 Kommentarer Break a leg 25.09.2025 | 0 Kommentarer Legg igjen en kommentar Avbryt svarKommentar Δ
Legg igjen en kommentar