Hmmmm Dette var vel ikke helt gjennomtenkt plassering av annonsen!!! Jan2006-08-16T19:45:23+02:0016.08.2006|Svada|1 Kommentar Relaterte innlegg Godt spørsmål 02.12.2025 | 0 Kommentarer Slett håndverk 01.12.2025 | 0 Kommentarer Da vet vi det 14.11.2025 | 0 Kommentarer Sant nok 13.11.2025 | 0 Kommentarer Avslørende spørsmål 13.11.2025 | 0 Kommentarer Noe upraktisk 22.10.2025 | 0 Kommentarer Jack får det til å se bra ut 13.10.2025 | 0 Kommentarer Kjent fenomen 13.10.2025 | 0 Kommentarer 80-tallet altså 30.09.2025 | 0 Kommentarer Break a leg 25.09.2025 | 0 Kommentarer En kommentar Bernt Thomas 17. august 2006 kl. 17:42 - Svar JO!!! Det var faktisk gjennomtenkt det der, Han har jo gått Amok på byen den karen en gang eller to.. Bare spør VG.. HE HE Leste det på flyet på vei til Alicante.. Legg igjen en kommentar Avbryt svarKommentar Δ
JO!!! Det var faktisk gjennomtenkt det der, Han har jo gått Amok på byen den karen en gang eller to.. Bare spør VG.. HE HE
Leste det på flyet på vei til Alicante..