Halla folkens…. har vært på rep. er nå back in business…. -j. Jan2006-09-22T19:33:24+02:0022.09.2006|Svada|2 Kommentarer Relaterte innlegg Godt spørsmål 02.12.2025 | 0 Kommentarer Slett håndverk 01.12.2025 | 0 Kommentarer Da vet vi det 14.11.2025 | 0 Kommentarer Sant nok 13.11.2025 | 0 Kommentarer Avslørende spørsmål 13.11.2025 | 0 Kommentarer Noe upraktisk 22.10.2025 | 0 Kommentarer Jack får det til å se bra ut 13.10.2025 | 0 Kommentarer Kjent fenomen 13.10.2025 | 0 Kommentarer 80-tallet altså 30.09.2025 | 0 Kommentarer Break a leg 25.09.2025 | 0 Kommentarer 2 Kommentarer Raymond 22. september 2006 kl. 19:36 - Svar Velkommen tilbake! Regne med at det har samla seg opp my svada hos deg i mellomtida ;) Jan 22. september 2006 kl. 19:42 - Svar Jepp, det norske forsvar er jo bare svada, så jeg har hentet mye inspirasjon der. Legg igjen en kommentar Avbryt svarKommentar Δ
Velkommen tilbake! Regne med at det har samla seg opp my svada hos deg i mellomtida ;)
Jepp, det norske forsvar er jo bare svada, så jeg har hentet mye inspirasjon der.